• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01509 - Химия-Биология
B012 Химия мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Білім беру бағдарламасы білім алушыларды қабылдауды тоқтатуға және/немесе бітірушілердің болмауына байланысты Атамекен-2022 рейтингіне қатысқан жоқ 2023 жыл - 6 орын Жаратылыстану-математикалық факультетінің химия және география кафедрасы «6В01509 Химия-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша дайындықты жүргізуде. «6В01509 Химия-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврларды дайындау жалпы орта білім негізінде күндізгі оқу түрінде, қашықтықтан оқыту - жоғары білім негізінде жүргізіледі. Күндізгі бөлімге дайындық мерзімі - 4 жыл, қашықтықтан оқыту - 2 жыл.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Химия-биологиялық білім беру саласындағы кәсіби қызметке бағдарланған пәнаралық, практикалық-зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік дағдылары бар жоғары білікті құзыретті педагог даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    «6В01509 Химия-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
     химия және биология мұғалімі;  оқу орындарында және ғылыми-зерттеу мекемелерінде зертханашы;  оқу шебері;  оқу орындарындағы лауазымды тұлғалар (Оқу орнының директоры, тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасары және т.с.с)  білім беру ұйымдарында әдіскер;  ғылыми-зерттеу мекемелерінде педагогика ғылымдарының маманы;
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
     ғылыми-зерттеу мекемелері;  Орта мектептер мен орта кәсіптік оқу орындары;  мемлекеттік білім беру бөлімдері ;  өз жұмысында химияны оқыту әдістемесін пайдалана отырып, әртүрлі жеке меншік нысандарын ұйымдастыру.
  • Кәсіби қызмет нысаны
     ғылыми-зерттеу мекемелері;  Орта мектептер мен орта кәсіптік оқу орындары;  мемлекеттік білім беру бөлімдері ;  өз жұмысында химияны оқыту әдістемесін пайдалана отырып, әртүрлі жеке меншік нысандарын ұйымдастыру.
  • Кәсіби қызмет түрлері
     Химияны оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;  педагогикалық ғылымдар саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу;  Жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру;  үйымдастырушы-басқарушылық;  әлеуметтік-педагогикалық;  білімберу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
1 Модуль. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.

3 модуль. Химиялық білімдер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль химия саласындағы негізгі ұғымдарды, заңдар мен құбылыстарды негізгі білім мен түсіну арқылы жүйелік ойлауды дамытады. Модуль атомның құрылысы, атомдағы электрондардың күйі мен қозғалысы, элементтердің қасиеттерінің, металдар мен бейметалдардың және олардың қосылыстарының тотығу-тотықсыздану және қышқыл-негіздік қасиеттерінің өзгеру периодтылығы туралы; жай және күрделі заттардың қасиеттерінің химиялық байланыс түріне және кристалдық торға тәуелділігі; заттардың құрамы, құрылысы, қасиеттері мен қолданылуы арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, қоршаған дүниенің химиялық бейнесін түсіну және тұтас қабылдау үшін ғылым дамуының маңызы туралы заманауи түсінік береді. Модуль көміртегі қосылыстарының құрылымы, қасиеттері және басқа химиялық элементтермен синтездеу әдістері, сондай-ақ олардың түрлену заңдылықтары туралы, органикалық қосылыстар мен полимерлердің тірі ағзалардың тіршілігіндегі рөлі туралы білімді жалпылау және жүйелеу қабілетін дамытады. Модуль студенттердің физика-химиялық талдауды пайдалана отырып, органикалық және бейорганикалық синтез әдістеріне қызығушылығын оятады. Модульде химиялық реакциялардың схемасы мен теңдеуін модельдеудің, химиялық синтез әдістерін меңгерудің, реакция теңдеулерін пайдаланып есептеулер жүргізудің маңыздылығына мән беріледі.

4 модуль. Биологиялық білімдер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

«Биологиялық білім» модулі студенттерге өсімдік, жануарлар және адам туралы ғылымдар саласындағы тереңдетілген білім, білік және дағдыларды береді. Модуль іргелі пәндерді қамтиды және жаңартылған орта білім беру бағдарламасымен өзара байланысты. Модульді оқу нәтижесінде студенттер гибридологиялық, цитологиялық және популяциялық талдау әдістерін қолдану, генетикалық есептерді шешу және селекциялық есептерді практикалық жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Сондай-ақ, модуль биология мұғалімдерінің пәндік салада ғылыми білімдерін қалыптастыра отырып, кәсіби дамуына қолдау көрсетеді..

5 Модуль. Пәнаралық және эксперименттік жұмыстар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

«Пәнаралық және эксперименттік жұмыстар» модулі студенттердің пәнаралық құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған және биология, химия, физика, информатика және математика қиылысындағы пәндерді оқуды көздейді. Модуль аясында алынған білім, іскерлік, іскерлік пен дағды студенттерге білім беру ортасын құруға және биология мен химияның әртүрлі бөлімдерін оқу кезінде студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің бірлігін нығайту құралы ретінде пәнаралық байланысты пайдалануға мүмкіндік береді.