• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01509 - Химия-Биология
B012 Химия мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Білім беру бағдарламасы білім алушыларды қабылдауды тоқтатуға және/немесе бітірушілердің болмауына байланысты Атамекен-2022 рейтингіне қатысқан жоқ 2023 жыл - 6 орын Жаратылыстану-математикалық факультетінің химия және география кафедрасы «6В01509 Химия-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша дайындықты жүргізуде. «6В01509 Химия-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврларды дайындау жалпы орта білім негізінде күндізгі оқу түрінде, қашықтықтан оқыту - жоғары білім негізінде жүргізіледі. Күндізгі бөлімге дайындық мерзімі - 4 жыл, қашықтықтан оқыту - 2 жыл.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Химия-биологиялық білім беру саласындағы кәсіби қызметке бағдарланған пәнаралық, практикалық-зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік дағдылары бар жоғары білікті құзыретті педагог даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    «6В01509 Химия-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
     химия және биология мұғалімі;  оқу орындарында және ғылыми-зерттеу мекемелерінде зертханашы;  оқу шебері;  оқу орындарындағы лауазымды тұлғалар (Оқу орнының директоры, тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасары және т.с.с)  білім беру ұйымдарында әдіскер;  ғылыми-зерттеу мекемелерінде педагогика ғылымдарының маманы;
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
     ғылыми-зерттеу мекемелері;  Орта мектептер мен орта кәсіптік оқу орындары;  мемлекеттік білім беру бөлімдері ;  өз жұмысында химияны оқыту әдістемесін пайдалана отырып, әртүрлі жеке меншік нысандарын ұйымдастыру.
  • Кәсіби қызмет нысаны
     ғылыми-зерттеу мекемелері;  Орта мектептер мен орта кәсіптік оқу орындары;  мемлекеттік білім беру бөлімдері ;  өз жұмысында химияны оқыту әдістемесін пайдалана отырып, әртүрлі жеке меншік нысандарын ұйымдастыру.
  • Кәсіби қызмет түрлері
     Химияны оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;  педагогикалық ғылымдар саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу;  Жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру;  үйымдастырушы-басқарушылық;  әлеуметтік-педагогикалық;  білімберу-тәрбиелік.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Оқыту

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

ОН3-оқу ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар үшін қазақ, орыс және шет тілдерінің бірінде диалог құра алады. ОН10-күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға арналған химиялық пәндердің мектеп және ЖОО бағдарламасының барлық мәселелері бойынша оқу материалын байланыстырады; ОН10-күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға арналған химиялық пәндердің мектеп және ЖОО бағдарламасының барлық мәселелері бойынша оқу материалын байланыстырады; ОН2-өз бетінше іздеу, талдау және қажетті ақпаратты іріктеу, қайта құру, сақтау және беру кезінде іргелі пәндер бойынша теориялық материалды жүйелейді. ОН2-өз бетінше іздеу, талдау және қажетті ақпаратты іріктеу, қайта құру, сақтау және беру кезінде іргелі пәндер бойынша теориялық материалды жүйелейді.

Тәрбиелеуші

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық ғылымдар саласындағы білімді, кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен міндеттерді тиімді шешу кезінде адамдар арасындағы қатынастарды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды қолданады. толыққанды қызметті қамтамасыз ететін дене дайындығының деңгейін көрсету әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық, психологиялық және әдістемелік нормалары мен тәсілдерін меңгерген. Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және оқу пәндерінің тәрбие әлеуетін ескере отырып (пәндік облыстарды) тәрбие процесін ұйымдастыра алады; оқу ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар үшін қазақ, орыс және шет тілдерінің бірінде диалог құра алады. ғылыми жаратылыстану терминдерін кәсіби мақсатта пайдалану қабілетін меңгерген

Әдістемелік

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық, психологиялық және әдістемелік нормалары мен тәсілдерін меңгерген. тәжірибелік-зерттеу жұмысының нәтижелерін есеп, ғылыми баяндама, хабарлама, қорытынды түрінде түсіндіре алады. Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және оқу пәндерінің тәрбие әлеуетін ескере отырып (пәндік облыстарды) тәрбие процесін ұйымдастыра алады; тәжірибелік-зерттеу жұмысының нәтижелерін есеп, ғылыми баяндама, хабарлама, қорытынды түрінде түсіндіре алады.білім беру ресурстарын оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық технологияларды және заманауи ақпарат құралдарын пайдалана отырып әзірлейді. өз бетінше іздеу, талдау және қажетті ақпаратты іріктеу, қайта құру, сақтау және беру кезінде іргелі пәндер бойынша теориялық материалды жүйелендіреді. жалпы білім беру мекемелерінде қолданылатын әртүрлі білім беру технологиялары кезінде бағалау жүйесі мен критерийлерін құрастыра алады.

Әлеуметтік-коммуникативтік

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық ғылымдар саласындағы білімді, кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен міндеттерді тиімді шешу кезінде адамдар арасындағы қатынастарды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды қолданады. білім беру ресурстарын оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық технологияларды және заманауи ақпарат құралдарын пайдалана отырып әзірлейді. теориялық және практикалық тапсырмаларды түсіндіру кезінде химия және аралас жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы негізгі ережелерді, ұғымдар мен заңдарды біріктіреді. ғылыми жаратылыстану терминдерін кәсіби мақсатта пайдалану қабілетін меңгерген.