Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01510 - Биология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орта мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласы- орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология мұғалімі; - білім бөлімдері, әкімдіктер, көгалдандыру, экология жөніндегі ұйымдар; - ғылым-әртүрлі биологиялық бейіндер бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдары; - өз жұмысында биология әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика; - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасарлары және т. б.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогика ғылымдарының маманы;
-
Кәсіби қызмет нысаны- жалпы білім беретін орта мектептер, лицейлер, гимназиялар колледждер; - экологиялық-биологиялық орталықтар, агробиостанциялар; - жоғары оқу орындары; - әкімдіктер жанындағы білім бөлімдері; - ғылыми-зерттеу институттары мен зертханалар; - мемлекеттік табиғат қорғау мекемелері - қорықтар, ұлттық парктер мен ботаникалық бақтар; - жануарлардан және өсімдіктерден алынатын шикізатты қайта өңдеу бойынша өндірістік зертханалар мен фермерлік шаруашылықтар; - қалалық және табиғи аумақтарды көгалдандыру мен абаттандыруды ұйымдастыру; - экология комитеті.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру (педагогикалық) қызметі: әр түрлі оқу орындарында (мектептер, гимназиялар, лицей, колледждер және т. б.) биология пәнінің мұғалімі ретінде жұмыс істеу.); Ғылыми-зерттеу қызметі: әр түрлі ұйымдарда: зертханаларда, биоорталықтарда, хайуанаттар парктерінде, қорықтарда, ұлттық парктерде, ботаникалық бақтарда бейінді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау; Жобалау қызметі: жобалау алдындағы және конструкторлық ұйымдардың жалпы және мамандандырылған әзірлемелерін орындау (көгалдандыру, суландыру, реконструкциялау, ландшафттарды жоспарлау); Өндірістік-басқару қызметі: әр түрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім бөлімдері, әкімдіктер, биологиялық және химиялық бағыттағы зертханалар және т. б.); Ұйымдастыру-технологиялық қызметі: биологиялық бейіндегі өндірістерде (санитарлық-эпидемиологиялық станциялар, өсімдік және мал өнімдерін өңдеу өндірісі және т. б.).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім алушылар биология ғылымы, тірі ағзалардың құрылысы мен функциялары, биологиялық алуантүрлілігі, олардың қоршаған ортамен байланысы, олардың табиғаттағы маңызы туралы білімді қалыптастырады. Бұл модульде биология ғылымының әртүрлі салалалары – ботаника, зоология, микробиология туралы ғылым негіздерін, сонымен қатар, тірі ағазаларда жүретін химиялық үрдістерді меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Бұл модуль биология ғылымының әдістемесіне негізделген. Білім алушылар электронды білім беру ресурстарын пайдалану, пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, мектептерде ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысу, STEM білім берудің формасы мен әдістерін меңгеруге қабілетті болады. Сонымен қатар биология пәнің оқытуда тілдік дағдыларды қалыптастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім алушылар өсімдіктерде жүретін физиологиялық процестерді, оларға топырақтың құрамының әсерін және жануарлардың систематикасын терең меңгереді. Өсімдіктер мен жануарлардың экологиясын, биогеографиясын, оларды қорғауға бағытталған қорық ісі туралы түсінік қалыптастырады. Суда тіршілік ететін өсімдіктер мен жануарлар тобының ерекшеліктерін меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім алушылар жасушаның құрылысы мен функциясын молекулалық деңгейде меңгеріп, ұлпалар, мүшелер және тұтас ағзаның дамуы, көбеюі туралы білімдерді қалыптастырады. Биосфера туралы түсінік пен тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастарды қамтитын биология ғылымының саласын терең меңгеруге бағытталған.