Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01510 - Биология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орта мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласы- орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология мұғалімі; - білім бөлімдері, әкімдіктер, көгалдандыру, экология жөніндегі ұйымдар; - ғылым-әртүрлі биологиялық бейіндер бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдары; - өз жұмысында биология әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика; - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасарлары және т. б.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогика ғылымдарының маманы;
-
Кәсіби қызмет нысаны- жалпы білім беретін орта мектептер, лицейлер, гимназиялар колледждер; - экологиялық-биологиялық орталықтар, агробиостанциялар; - жоғары оқу орындары; - әкімдіктер жанындағы білім бөлімдері; - ғылыми-зерттеу институттары мен зертханалар; - мемлекеттік табиғат қорғау мекемелері - қорықтар, ұлттық парктер мен ботаникалық бақтар; - жануарлардан және өсімдіктерден алынатын шикізатты қайта өңдеу бойынша өндірістік зертханалар мен фермерлік шаруашылықтар; - қалалық және табиғи аумақтарды көгалдандыру мен абаттандыруды ұйымдастыру; - экология комитеті.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру (педагогикалық) қызметі: әр түрлі оқу орындарында (мектептер, гимназиялар, лицей, колледждер және т. б.) биология пәнінің мұғалімі ретінде жұмыс істеу.); Ғылыми-зерттеу қызметі: әр түрлі ұйымдарда: зертханаларда, биоорталықтарда, хайуанаттар парктерінде, қорықтарда, ұлттық парктерде, ботаникалық бақтарда бейінді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау; Жобалау қызметі: жобалау алдындағы және конструкторлық ұйымдардың жалпы және мамандандырылған әзірлемелерін орындау (көгалдандыру, суландыру, реконструкциялау, ландшафттарды жоспарлау); Өндірістік-басқару қызметі: әр түрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім бөлімдері, әкімдіктер, биологиялық және химиялық бағыттағы зертханалар және т. б.); Ұйымдастыру-технологиялық қызметі: биологиялық бейіндегі өндірістерде (санитарлық-эпидемиологиялық станциялар, өсімдік және мал өнімдерін өңдеу өндірісі және т. б.).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Дүниежүзілік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен тарихи негіздерін білу. Экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі саласында еркін және сыни ойлауды қалыптастыру қабілеті, гуманитарлық ғылымдар саласында базалық білімді меңгеруге, оларды кәсіби қызметтің әр түрлерінде, сондай-ақ қоғамдық-саяси өмірде қолдануға.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім алушылардың лексика мен тілдік ерекшеліктерін меңгеру және коммуникативтік-функционалдық байланыстарды қалыптастыру шет тілінде аргументация дағдыларын қалыптастыру және оқитын тіл елінің тілдік және мәдени ерекшеліктерін түсіну. Қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын бағалау үшін құрылған. Кәсіби қарым-қатынас дағдылары игеріледі.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әртүрлі жастағы балалармен қарым-қатынас психологиясы және этикасы мәселелерінде; оқушыларға жүктемені дұрыс ұйымдастыруда, олардың жасына және физикалық мәліметтеріне оңтайлы; оқушының денсаулығын нығайту мен үйлесімді дамытуға бағытталған жаттығу бағдарламасын ұйымдастыруда құзыретті
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биологиялық әртүрлілігінің құрылымы, өсімдіктер мен жануарлар патшалығының эволюциясының жолдары, тірі организмдердің құрылысы, физиологиясы, дамуы және практикалық маңызы туралы тұтас түсінігін қалыптастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Студенттер жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнын білу (МЖБС, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын) нақты материалды, терминологияны, фактілерді, анықтамаларды, критерийлерді, ақпараттарды жаңғырту. Қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық пәндер бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес жаңа педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын түсінуді көрсету және критериалды бағалау жүйесін пайдалану. Сабақты жоспарлау және практикаға рефлексивті өзгерістер енгізу дағдылары мен іскерліктерін көрсету.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Оқу, ғылыми, қызметінде зоологиялық білімдерді қолдану жолдары мен әдістерін табу, организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық өзгеруін, олардың ортамен байланысын анықтау қабілеті. Биогеография картасын талдау. Зерттелген материалды талдау; ауыспалы егіс сызбасын құру; мәдени және арамшөпті өсімдіктердің негізгі түрлерін тану, далалық, көкөніс және жеміс дақылдарының негізгі аудандастырылған сорттарын ажырату; топырақтың негізгі түрлерін ажырату, ауыспалы егістерді, бақшаны, жидек екпелерін күту бойынша күнтізбелік жоспарларды құру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Молекулалық биология мен эволюцияның қазіргі теориялық және практикалық міндеттерін зерделеуде және су-жер экожүйелерін қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық база мәселелерін шеше алу, Жер шарының жер үсті және су экожүйелерінің және биоресурстарды қазіргі жай-күйі анықтауды меңгеру.