Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М01504- Химия білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі ЖОО мен колледждерде химия пәнінің оқытушысы білім беру ұйымдары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде лаборант оқу шебері білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары және т. б.)) білім беру ұйымдарындағы әдіскер; педагогика ғылымдары саласындағы маман; ғылыми-зерттеу мекемелерінде маман
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласы ғылыми-зерттеу мекемелері; орта мектептер, орта кәсіптік оқу орындары; білім басқармасының мемлекеттік органдары; өз жұмысында химияны оқыту әдістерін пайдаланатын әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар
-
Кәсіби қызмет нысаны Химия сабағында заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізу; ұйымдастырушылық-басқарушылық; әлеуметтік-педагогикалық; оқу-тәрбие.
-
Кәсіби қызмет түрлері Химия сабағында заманауи педагогикалық технологияларды қолдану; педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру; жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізу; ұйымдастырушылық-басқарушылық; әлеуметтік-педагогикалық; оқу-тәрбие.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Әлеуметтік лингвистикалық құзыреттіліктерді және негізгі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық және коммуникативті білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Химияны оқыту процесінде күнделікті кәсіби қызметте заманауи педагогикалық технологияларды қолданады. Зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешеді; бакалавриат білім алушыларының зерттеу дағдыларына диагностика жүргізеді; зерттеу әдістерін таңдайды, қолданылатын әдістерді түрлендіреді және зерттеу міндеттеріне сүйене отырып жаңа әдістемелерді әзірлейді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның даму перспективаларын шешеді; ЖОО – да тиімді технологияларды қолдану мәселелерін қарастырады; өзекті психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу, нәтижелерді бағалайды. ЖОО-да оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Оқу-тәрбиелік үрдісте қазіргі заманғы ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқытудың қазіргі заманғы және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын, білім беру ресурстарын әзірлеу және қолданады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жалпы білім беретін мекемелерде қолданатын әртүрлі білім беру технологияларында бағалау критерийлер жүйесін құрастырады. Химия пәндерінің жоғары оқу орыны бағдарламасының барлық сұрақтары бойынша оқу материалын күнделікті кәсіби іс-әрекет үшін байланыстырады.