• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
7M01504 - Химия
М013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
Жаратылыстану-математика факультетінің Жаратылыстану-ғылыми пәндер кафедрасы 7М01504- Химия білім беру бағдарламасы бойынша магистрлерді дайындайды. "Химия" білім беру бағдарламасы бойынша магистрлерді даярлау екі жылдан кем емес оқу мерзімімен ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша жоғары білім беру бағдарламасының базасында күндізгі оқу нысаны бойынша жүргізіледі. Оқу аяқталғаннан кейін "Химия" білім беру бағдарламасының түлектеріне педагогика ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесі беріледі.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Білім беру аймағындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекеттеріне бағытталған аталған білім беру бағдараламасындағы құзырлықтарға сәйкес жоғары білікті маман даярлау
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    7М01504- Химия білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
     ЖОО мен колледждерде химия пәнінің оқытушысы  білім беру ұйымдары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде лаборант  оқу шебері  білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары және т. б.))  білім беру ұйымдарындағы әдіскер;  педагогика ғылымдары саласындағы маман;  ғылыми-зерттеу мекемелерінде маман
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7
  • Кәсіби қызмет саласы
     ғылыми-зерттеу мекемелері;  орта мектептер, орта кәсіптік оқу орындары;  білім басқармасының мемлекеттік органдары;  өз жұмысында химияны оқыту әдістерін пайдаланатын әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар
  • Кәсіби қызмет нысаны
     Химия сабағында заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;  педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру;  жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізу;  ұйымдастырушылық-басқарушылық;  әлеуметтік-педагогикалық;  оқу-тәрбие.
  • Кәсіби қызмет түрлері
     Химия сабағында заманауи педагогикалық технологияларды қолдану;  педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру;  жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізу;  ұйымдастырушылық-басқарушылық;  әлеуметтік-педагогикалық;  оқу-тәрбие.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Әлеуметтік-лингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

ОН1 - Ғылыми материалды шет тілінде баяндау; мамандық бойынша әдебиетті оқу, аудару, алынған ақпаратты талдау және бағалау; кәсіби қызметтің төңірегінде шет тілінде іскерлік хат алмасу. ОН2-Кәсіби қызметте пайдалану үшін оңтайлы көлемде психологиялық теория мен практиканың қазіргі жағдайы туралы ақпаратты меңгеру;басқару психологиясының негізгі аспектілерін көрсету; басқаруда өзіндік перспективаларын ұғыну қажеттілігі. ОН3-Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның даму перспективаларын шешу; ЖОО – да тиімді технологияларды қолдану мәселелерін қарастыру; өзекті психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу, нәтижелерді бағалау. ОН4-зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешу; зерттеу әдістерін таңдау, қолданылатын әдістерді түрлендіру және зерттеу міндеттеріне сүйене отырып жаңа әдістемелерді әзірлеу; Ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-мәдени және техникалық білім методологиясы негізінде заманауи теория мен практиканың негізін талдау және ұғыну. ОН5- ЖОО-да оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

Қолданбалы химия

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

ОН6 - Оқу-тәрбиелік үрдісте қазіргі заманғы ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды қолданып, білім беру ресурстарын құрастыру. ОН7–Теориялық және практикалық тапсырмаларды түсіндіру кезінде химия және аралас жаратылыстану ғылымдары пәндері саласындағы негізгі ережелер, ұғымдар мен заңдарды кіріктіру.

Химиялық пәндерді оқытудың әдістемелік аспектілері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

ОН5- ЖОО-да оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру. ОН8-Химия пәндерінің жоғары оқу орыны бағдарламасының барлық сұрақтары бойынша оқу материалын күнделікті кәсіби іс-әрекет үшін байланыстыру.

Дидактикалық мониторинг

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

ОН8-Химия пәндерінің жоғары оқу орыны бағдарламасының барлық сұрақтары бойынша оқу материалын күнделікті кәсіби іс-әрекет үшін байланыстыру. ОН10-Жалпы білім беретін мекемелерде қолданатын әртүрлі білім беру технологияларында бағалау критерийлер жүйесін құрастыру РО11 –эксперименттік-зерттеу жұмысының нәтижелерін есеп, ғылыми баяндама, хабарлама, қорытынды түрінде тұжырымдау.