Білім беру бағдарламалары
7M01505 - Биология
М014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
- "Шәкәрім университеті" жаратылыстану ғылымдары жоғары мектебінің химия және биология кафедрасы 7М01505 -Биология білім беру бағдарламасы бойынша дайындық жүргізеді. 7М01505- Биология білім беру бағдарламасы биологиялық білім беру мен педагогикалық қызмет саласында тереңдетілген, теориялық және практикалық білімі бар, заманауи биологияның жаңа бағыттары туралы түсініктері бар, биологияның қазіргі мәселелерін түсінетін, ғылыми-практикалық және педагогикалық салаларда алған құзыреттіліктерін қолдана алатын магистрлерді дайындауға арналған.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Мақсаты
Биология ғылымдарының заманауи бағыттары мен биологияны оқыту әдістемесі саласында терең, теориялық және практикалық білімі бар және алынған құзыреттілікті ғылыми-практикалық және педагогикалық салаларда қолдануға қабілетті магистрлерді даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    Педагогикалық ғылымдар магистрі
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Ғылыми қызметкер, педагогикалық бейіндегі ғылыми-зерттеу институттары мен университеттердің ғылыми тобының жетекшісі; жоғары оқу орнының, орта кәсіптік оқу орындарының оқытушысы, мемлекеттік білім беру қызметтерінің бөлімдері мен бөлімшелерінің жетекшісі.
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    7
  • Кәсіби қызмет саласы
    Ғылыми-зерттеу ұйымдары, орта мектептер, лицейлер, гимназиялар, колледждер, ұлттық парктер мен қорықтар.
  • Кәсіби қызмет нысаны
    Ғылыми-зерттеу институттары, сондай-ақ педагогикалық бейіндегі институттар, мемлекеттік және мемлекеттік емес бейіндегі жоғары оқу орындары.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру (педагогикалық), мемлекеттік және мемлекеттік емес бейіндегі жоғары оқу орындарындағы биология оқытушысы; білім беру және ғылым саласындағы жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмысы.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1. Социолингвистикалық және ғылыми-педагогикалық қызмет

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Кәсіби міндеттерді шешу, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және стратегияларды таңдау кезінде әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдарды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ғылыми ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру. Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдарды ескере отырып, жаратылыстану-ғылыми бағытындағы озық білімге негізделген қазіргі заманғы биологиялық ғылымның негізгі бөлімдерін білу мен түсінуді көрсету. Этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті ұйымдастыруда және көп мәдени ортада кешенді тәсілді қолданаду.

Модуль 2. Биологиядағы зерттеулер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Заңдылықтарды, фактілерді талдау, теориялық қорытындыларды құру, оларды ғылыми эксперимент жүргізу кезінде ескеру. Негізгі биологиялық заңдардың, теориялардың, құбылыстардың, тіршілік әрекеттерін реттеудің механизмдерінің білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, ғылыми ұстанымды тұжырымдау және дәлелдеу және іргелі және қолданбалы биология проблемаларын шешу. Биология және басқа да жаратылыстану ғылымдары саласындағы құбылыстарды немесе оқиғаларды жүйелі түсіндіру, болжамдар, өнімді жасау кезінде оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.

Модуль 3. Эволюциялық биология

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Заңдылықтарды, фактілерді талдау, теориялық қорытындыларды құру, оларды ғылыми эксперимент жүргізу кезінде ескеру. Негізгі биологиялық заңдардың, теориялардың, құбылыстардың, тіршілік әрекеттерін реттеудің механизмдерінің білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, ғылыми ұстанымды тұжырымдау және дәлелдеу және іргелі және қолданбалы биология проблемаларын шешу. Биология және басқа да жаратылыстану ғылымдары саласындағы құбылыстарды немесе оқиғаларды жүйелі түсіндіру, болжамдар, өнімді жасау кезінде оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.

Модуль 4. Қазақстанның флорасы мен фаунасы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Табиғатты қорғау қағидаттарын ескере отырып, сабақтас биологиялық және басқа да жаратылыстану-ғылыми бағыттар бойынша білімді біріктіре отырып, проблемаларды шешуде кешенді тәсілді қолдану. Биологиялық өндірістер, мониторинг және табиғи ортаны қорғау, табиғатты пайдалану, биоресурстарды қалпына келтіру және қорғау саласында басқару әдістерін практикада қолдану. Қазақстандық флора мен фауна өкілдерінің таксономиясын, флора мен фауна түрлік құрамының өзгеру себептерін анықтау. Негізгі таксондар өкілдерінің географиялық таралуын және экологиясын талдау; өсімдіктерді интродукциялау әдістемесін, дендрохронологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін қолдану.