Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілікПедагогикалық ғылымдар магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміҒылыми қызметкер, педагогикалық бейіндегі ғылыми-зерттеу институттары мен университеттердің ғылыми тобының жетекшісі; жоғары оқу орнының, орта кәсіптік оқу орындарының оқытушысы, мемлекеттік білім беру қызметтерінің бөлімдері мен бөлімшелерінің жетекшісі.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыҒылыми-зерттеу ұйымдары, орта мектептер, лицейлер, гимназиялар, колледждер, ұлттық парктер мен қорықтар.
-
Кәсіби қызмет нысаныҒылыми-зерттеу институттары, сондай-ақ педагогикалық бейіндегі институттар, мемлекеттік және мемлекеттік емес бейіндегі жоғары оқу орындары.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру (педагогикалық), мемлекеттік және мемлекеттік емес бейіндегі жоғары оқу орындарындағы биология оқытушысы; білім беру және ғылым саласындағы жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмысы.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, социолингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оны одан әрі дамыту перспективаларын шешу қабілетін көрсетеді. Мультимәдени топтарды басқарады, мотивацияға заманауи тәсілдерді қолданады, дағдарыс жағдайында коммуникацияларды жүзеге асырады, сапаны бақылау және жан-жақты басқару.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білімдер:-педагогикадағы және арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; - практикалық педагогикалық қызметке зерттеулердің нәтижелерін енгізу әдістерін; - полимәдени және көптілді білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын; - оқытылатын курстың (пәннің)оқу бағдарламасының мазмұнын зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін.;
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білімдер: пәнаралық білімді интеграциялау әдіснамасын; білім алушылар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың инновациялық технологияларымен интеграциялаудағы арнайы саланы; Көпмәдениетті және көптілді ортадағы әлеуметтік өзара әрекеттесу теориясы мен практикасын, ғылым мен білім философиясын; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын; арнайы саладағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің әдіснамасын; ғылыми-зерттеу жобаларын жасау және әзірлеу әдістерін.; педагогика, психология саласында және арнайы салада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістері. Білімдер: жоғары кәсіби білім беруді дамытудағы әлемдік үрдістерді; халықаралық ұйымдардың (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т. б.) педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегияларын, ғылыми-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлау шеңберінде ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдіснамасын білу
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білімдер: арнайы салада, кәсіптік білім беру теориясы мен әдістемесі саласында; ғылыми нәтижелерді практикаға енгізудің әлеуметтік, экономикалық, экологиялық салдарлары тұрғысынан жүргізілетін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін болжайды;
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Қазақстандағы омыртқасыз жануарлар мен дәрілік өсімдіктердің биоалуантүрлілігін, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын, сондай-ақ олардың таралу ареалдарын, қорғалатын түрлерін біледі.