Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01517- Биология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орта мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласы- орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология мұғалімі; - білім бөлімдері, әкімдіктер, көгалдандыру, экология жөніндегі ұйымдар; - ғылым-әртүрлі биологиялық бейіндер бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдары; - өз жұмысында биология әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика; - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасарлары және т. б.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогика ғылымдарының маманы;
-
Кәсіби қызмет нысаны- жалпы білім беретін орта мектептер, лицейлер, гимназиялар колледждер; - экологиялық-биологиялық орталықтар, агробиостанциялар; - жоғары оқу орындары; - әкімдіктер жанындағы білім бөлімдері; - ғылыми-зерттеу институттары мен зертханалар; - мемлекеттік табиғат қорғау мекемелері - қорықтар, ұлттық парктер мен ботаникалық бақтар; - жануарлардан және өсімдіктерден алынатын шикізатты қайта өңдеу бойынша өндірістік зертханалар мен фермерлік шаруашылықтар; - қалалық және табиғи аумақтарды көгалдандыру мен абаттандыруды ұйымдастыру; - экология комитеті.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру (педагогикалық) қызметі: әр түрлі оқу орындарында (мектептер, гимназиялар, лицей, колледждер және т. б.) биология пәнінің мұғалімі ретінде жұмыс істеу.); Ғылыми-зерттеу қызметі: әр түрлі ұйымдарда: зертханаларда, биоорталықтарда, хайуанаттар парктерінде, қорықтарда, ұлттық парктерде, ботаникалық бақтарда бейінді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау; Жобалау қызметі: жобалау алдындағы және конструкторлық ұйымдардың жалпы және мамандандырылған әзірлемелерін орындау (көгалдандыру, суландыру, реконструкциялау, ландшафттарды жоспарлау); Өндірістік-басқару қызметі: әр түрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім бөлімдері, әкімдіктер, биологиялық және химиялық бағыттағы зертханалар және т. б.); Ұйымдастыру-технологиялық қызметі: биологиялық бейіндегі өндірістерде (санитарлық-эпидемиологиялық станциялар, өсімдік және мал өнімдерін өңдеу өндірісі және т. б.).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
жоғары білімді маманға қажетті студенттердің кең ғылыми ой-өрісін қалыптастыруға және нығайтуға арналған. Ол бейіндік пәндерді оқуға негіз болады, ой-өрісін дамытады, қоғамда болып жатқан өзгерістерді терең түсіну және икемді түрде әрекет ету қабілетін қалыптастырады және осы өзгерістерге және жалпы әлеуметтік шындыққа аналитикалық қатынас критерийлерін жасауға мүмкіндік береді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль оқушылардың биологиялық принциптерді тереңірек түсінуіне ықпал етеді, орта мектептегі биология сабақтарында оқыту мазмұнының тұжырымдамалық негізін анықтайды және болашақ мұғалімдерді биологиялық ұғымдарды тұжырымдамалық түрде оқытуға дайындайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль мазмұны қоғамның саяси ұйымы мен саяси өмірін, ішкі саясат пен халықаралық қатынастардың мәселелерін, сонымен қатар қоғам жүйесін, оның қызмет ету және даму заңдылықтарын қарастырады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
модульдің қысқаша сипаттамасы Мәдениет түсінігі мен мәні. Мәдениет типологиясы. Мәдениет және адамдар. Мәдениет генезисі. Ежелгі мәдениет құндылықтары. Ұлттық қазақ мәдениетінің құндылықтары. Адам құқықтарының әдістері мен салалары. Топтардың, ұжымдардың
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
әлеуметтік өмірдің мәселелерін шешуде оқушының және оны қоршаған ортаның мүмкіндіктерін жақсарту үшін жағдай жасау, балалардың интеллектуалдық, рухани, адамгершілік және дене тәрбиесін және кәсіби және жеке тұлға болып қалыптасуын қамтамасыз ету үшін қоршаған ортаның ресурстық әлеуетін тиімді пайдалануға және байытуға жәрдемдесу мұғалімдердің дамуы.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылыми таным принципін қазіргі ғылыми-техникалық деректерге және студенттердің ғылым негіздерін білуіне негізделген оқу процесін құру талабы деп түсіну керек. Принциптің мәні студенттердің пәнге байланысты практикалық іс-әрекеттерін объективті түрде көрсететін ғылыми сенімді білімді меңгеруі қажет.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
топтарда дербес және мазмұнды оқу үдерісіне жағдай жасайтын мұғалім/сарапшының рөлі. Оқыту жетекшісі оқушылардың танымдық мотивтерін, олардың бірлескен топтық жұмысын белсендіреді, әртүрлі оқу материалын ұсынады, ынтымақтастық атмосферасын сақтайды.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
тіршіліктің барлық көріністерін, тіршілік иелері мен олардың қауымдастықтарының құрылысы мен қызметтерін, тірі ағзалардың таралуын, шығу тегі мен дамуын, олардың бір-бірімен және жансыз табиғатпен байланыстарын зерттейді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тірі материяның тарихи дамуының себептері мен жалпы заңдылықтарын және қазіргі биоәртүрліліктің қалыптасу процесін түсінуден тұрады. Студенттер биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның қалыптасу кезеңдері мен рөлін зерттейді, эволюция және антропогенез теориясы бойынша сенімді ақпарат көздерімен танысады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
изучающая динамику жизненных процессов при специально организованной систематической деятельности по формированию человека, разрабатывающая методы измерения биологических функций с целью управления педагогическим процессом
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Принцип фундаментального исследования — знание как таковое; максимально объективная, рациональная репрезентация реальности. инструментально-эффективное знание о фрагменте реальности, предназначенное для решения конкретной практической задачи