Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады.
4 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік6В01517- Биология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміПедагог. Орта мектеп мұғалімі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі6
-
Кәсіби қызмет саласы- орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология мұғалімі; - білім бөлімдері, әкімдіктер, көгалдандыру, экология жөніндегі ұйымдар; - ғылым-әртүрлі биологиялық бейіндер бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдары; - өз жұмысында биология әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика; - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасарлары және т. б.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогика ғылымдарының маманы;
-
Кәсіби қызмет нысаны- жалпы білім беретін орта мектептер, лицейлер, гимназиялар колледждер; - экологиялық-биологиялық орталықтар, агробиостанциялар; - жоғары оқу орындары; - әкімдіктер жанындағы білім бөлімдері; - ғылыми-зерттеу институттары мен зертханалар; - мемлекеттік табиғат қорғау мекемелері - қорықтар, ұлттық парктер мен ботаникалық бақтар; - жануарлардан және өсімдіктерден алынатын шикізатты қайта өңдеу бойынша өндірістік зертханалар мен фермерлік шаруашылықтар; - қалалық және табиғи аумақтарды көгалдандыру мен абаттандыруды ұйымдастыру; - экология комитеті.
-
Кәсіби қызмет түрлеріБілім беру (педагогикалық) қызметі: әр түрлі оқу орындарында (мектептер, гимназиялар, лицей, колледждер және т. б.) биология пәнінің мұғалімі ретінде жұмыс істеу.); Ғылыми-зерттеу қызметі: әр түрлі ұйымдарда: зертханаларда, биоорталықтарда, хайуанаттар парктерінде, қорықтарда, ұлттық парктерде, ботаникалық бақтарда бейінді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау; Жобалау қызметі: жобалау алдындағы және конструкторлық ұйымдардың жалпы және мамандандырылған әзірлемелерін орындау (көгалдандыру, суландыру, реконструкциялау, ландшафттарды жоспарлау); Өндірістік-басқару қызметі: әр түрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім бөлімдері, әкімдіктер, биологиялық және химиялық бағыттағы зертханалар және т. б.); Ұйымдастыру-технологиялық қызметі: биологиялық бейіндегі өндірістерде (санитарлық-эпидемиологиялық станциялар, өсімдік және мал өнімдерін өңдеу өндірісі және т. б.).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- қоғамдағы әлеуметтік және мәдени өзгерістерді терең түсініп, сыни тұрғыдан бағалай алатын кең ғылыми дүниетанымды меңгереді. - шет тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және мемлекеттік тілді кәсіби қарым-қатынас пен білім алу процесінде қолдана алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- қоғамның саяси ұйымдасуын, ішкі саясаты мен халықаралық қатынастардың негіздерін, сондай-ақ әлеуметтік жүйелердің дамуын түсінеді. - социология, саясаттану, мәдениеттану және психология салаларындағы білімін қазіргі қоғамдық үрдістерді талдау үшін қолдана алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- мәдениет ұғымын, оның типологиясын, ұлттық және әлемдік мәдени құндылықтарды, адам мен қоғам арасындағы өзара байланысты түсінеді. - құқық негіздері, өмір қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, кәсіпкерлік және цифрлық технологиялар салаларында базалық білімге ие.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- білім алушылардың жас ерекшеліктері мен психологиялық дамуын ескере отырып, жан-жақты дамуына жағдай жасай алады. - инклюзивті білім беру, коммуникация және оқыту процесін дараландыру әдістерін меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- топта өз бетінше және саналы оқуға жағдай жасайтын, ынтымақтастық пен белсенділікке негізделген оқытуда мұғалімнің рөлін түсінеді. - педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеріп, әртүрлі оқыту ресурстары мен тәсілдерін тиімді қолдана алады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- тірі ағзалар мен олардың қауымдастықтарының құрылымы, қызметі, дамуы және тірі және өлі табиғатпен байланысын түсінеді. - өсімдіктер, жануарлар және адамның анатомиясы мен физиологиясы туралы білімді меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- тірі материяның тарихи дамуының себептері мен заңдылықтарын, сондай-ақ биологиялық көзқарастағы эволюциялық процестердің рөлін түсінеді. - генетика, тұқымқуалаушылық, молекулалық биология және антропогенез саласындағы білімді меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- тұлға қалыптастыру үдерісіндегі тіршілік процестерінің динамикасын зерттейді және педагогикалық процесті басқару үшін биологиялық функцияларды өлшеу әдістерін қолдана алады. - биогеоценология, экология, Қазақстан биоәртүрлілігі және дүниежүзілік флора мен фауна туралы білімге ие.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- іргелі зерттеу принциптеріне негізделген нақты практикалық мәселелерді шешуге бағытталған тиімді білімді қолдана алады. - химия, биохимия, биофизика, биоинформатика, микробиология және биотехнология салаларында пәнаралық тәсілдерді меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- биологиялық ұстанымдарды терең меңгереді және мектепте биологияны концептуалды түрде оқытуға дайындалады. - зерттеу жүргізу, жобалық жұмыс, биологиялық эксперимент және STEM-білім беру үдерісін ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
- қазіргі ғылыми деректерге негізделген оқыту әдістері мен технологияларын меңгереді. - оқушыны дамытуға бағытталған бағалау әдістерін және білім беру үдерісін жетілдіруге арналған зерттеу мен инновацияларды қолдана алады.