• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01517 - Биология (IP)
B013 Биология мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.

Кіріспе
Бұл "Биология" білім беру бағдарламасы (ББ) әртүрлі қазақстандық жоғары оқу орындарының ынтымақтастығымен және халықаралық консультанттарды тарта отырып әзірленген педагогтарды даярлауға арналған ұлттық білім беру бағдарламасы болып табылады. Бұл ұлттық білім беру бағдарламасы болғандықтан, ондағы сипаттамалық мәтіндер нақты ақпарат бермейді, бірақ жалпы педагогикалық принциптер мен тақырыптарды қамтиды (сонымен қатар 1-қосымшаны қараңыз.). Неғұрлым егжей-тегжейлі сипаттамалар, мысалы, әдіснамалар мен бағалау институционалдық және өңірлік жағдайларды ескере отырып, жоғары оқу орындарын іске асыру жоспарларында айқындалатын болады. Білім беру бағдарламасы инновациялық технологияларды, соның ішінде STEM -, CLIL -, IT-технологияларды кәсіби қызметте пайдалануға қабілетті білікті биология мұғалімін даярлауға бағытталған. Түлектер тұжырымдамалық-теориялық білім, ғылыми зерттеулер жүргізу және оларды ғылымда қолдану саласында педагогикалық және пәндік құзыреттерге ие.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01517- Биология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Педагог. Орта мектеп мұғалімі
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    - орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология мұғалімі; - білім бөлімдері, әкімдіктер, көгалдандыру, экология жөніндегі ұйымдар; - ғылым-әртүрлі биологиялық бейіндер бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдары; - өз жұмысында биология әдістерін қолданатын әртүрлі меншік түріндегі ұйымдар; - мемлекеттік бейіндегі кәсіпорындар мен мекемелер; - бизнес, экономика; - білім беру ұйымдарындағы лауазымды тұлғалар (жалпы білім беретін оқу орнының директоры , оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасарлары және т. б.) - білім беру ұйымдарындағы әдіскер; - педагогика ғылымдарының маманы;
  • Кәсіби қызмет нысаны
    - жалпы білім беретін орта мектептер, лицейлер, гимназиялар колледждер; - экологиялық-биологиялық орталықтар, агробиостанциялар; - жоғары оқу орындары; - әкімдіктер жанындағы білім бөлімдері; - ғылыми-зерттеу институттары мен зертханалар; - мемлекеттік табиғат қорғау мекемелері - қорықтар, ұлттық парктер мен ботаникалық бақтар; - жануарлардан және өсімдіктерден алынатын шикізатты қайта өңдеу бойынша өндірістік зертханалар мен фермерлік шаруашылықтар; - қалалық және табиғи аумақтарды көгалдандыру мен абаттандыруды ұйымдастыру; - экология комитеті.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Білім беру (педагогикалық) қызметі: әр түрлі оқу орындарында (мектептер, гимназиялар, лицей, колледждер және т. б.) биология пәнінің мұғалімі ретінде жұмыс істеу.); Ғылыми-зерттеу қызметі: әр түрлі ұйымдарда: зертханаларда, биоорталықтарда, хайуанаттар парктерінде, қорықтарда, ұлттық парктерде, ботаникалық бақтарда бейінді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау; Жобалау қызметі: жобалау алдындағы және конструкторлық ұйымдардың жалпы және мамандандырылған әзірлемелерін орындау (көгалдандыру, суландыру, реконструкциялау, ландшафттарды жоспарлау); Өндірістік-басқару қызметі: әр түрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім бөлімдері, әкімдіктер, биологиялық және химиялық бағыттағы зертханалар және т. б.); Ұйымдастыру-технологиялық қызметі: биологиялық бейіндегі өндірістерде (санитарлық-эпидемиологиялық станциялар, өсімдік және мал өнімдерін өңдеу өндірісі және т. б.).
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Жалпы білімдік

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

жоғары білімді маманға қажетті студенттердің кең ғылыми ой-өрісін қалыптастыруға және нығайтуға арналған. Ол бейіндік пәндерді оқуға негіз болады, ой-өрісін дамытады, қоғамда болып жатқан өзгерістерді терең түсіну және икемді түрде әрекет ету қабілетін қалыптастырады және осы өзгерістерге және жалпы әлеуметтік шындыққа аналитикалық қатынас критерийлерін жасауға мүмкіндік береді.

Биологиядағы зерттеулер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль оқушылардың биологиялық принциптерді тереңірек түсінуіне ықпал етеді, орта мектептегі биология сабақтарында оқыту мазмұнының тұжырымдамалық негізін анықтайды және болашақ мұғалімдерді биологиялық ұғымдарды тұжырымдамалық түрде оқытуға дайындайды.

Әлеуметтік-саяси білім модулі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль мазмұны қоғамның саяси ұйымы мен саяси өмірін, ішкі саясат пен халықаралық қатынастардың мәселелерін, сонымен қатар қоғам жүйесін, оның қызмет ету және даму заңдылықтарын қарастырады.

Қоғамдық даму негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

модульдің қысқаша сипаттамасы Мәдениет түсінігі мен мәні. Мәдениет типологиясы. Мәдениет және адамдар. Мәдениет генезисі. Ежелгі мәдениет құндылықтары. Ұлттық қазақ мәдениетінің құндылықтары. Адам құқықтарының әдістері мен салалары. Топтардың, ұжымдардың

Білім алушыларды тұлға ретінде қолдау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

әлеуметтік өмірдің мәселелерін шешуде оқушының және оны қоршаған ортаның мүмкіндіктерін жақсарту үшін жағдай жасау, балалардың интеллектуалдық, рухани, адамгершілік және дене тәрбиесін және кәсіби және жеке тұлға болып қалыптасуын қамтамасыз ету үшін қоршаған ортаның ресурстық әлеуетін тиімді пайдалануға және байытуға жәрдемдесу мұғалімдердің дамуы.

Оқыту және білім беруге бағалау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Ғылыми таным принципін қазіргі ғылыми-техникалық деректерге және студенттердің ғылым негіздерін білуіне негізделген оқу процесін құру талабы деп түсіну керек. Принциптің мәні студенттердің пәнге байланысты практикалық іс-әрекеттерін объективті түрде көрсететін ғылыми сенімді білімді меңгеруі қажет.

Мұғалім оқытудың фасилитаторы ретінде

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

топтарда дербес және мазмұнды оқу үдерісіне жағдай жасайтын мұғалім/сарапшының рөлі. Оқыту жетекшісі оқушылардың танымдық мотивтерін, олардың бірлескен топтық жұмысын белсендіреді, әртүрлі оқу материалын ұсынады, ынтымақтастық атмосферасын сақтайды.

Тірі организмдердің биологиясы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

тіршіліктің барлық көріністерін, тіршілік иелері мен олардың қауымдастықтарының құрылысы мен қызметтерін, тірі ағзалардың таралуын, шығу тегі мен дамуын, олардың бір-бірімен және жансыз табиғатпен байланыстарын зерттейді

Генетика және эволюция

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Тірі материяның тарихи дамуының себептері мен жалпы заңдылықтарын және қазіргі биоәртүрліліктің қалыптасу процесін түсінуден тұрады. Студенттер биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның қалыптасу кезеңдері мен рөлін зерттейді, эволюция және антропогенез теориясы бойынша сенімді ақпарат көздерімен танысады.

Биопедагогика және қоршаған орта

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

изучающая динамику жизненных процессов при специально организованной систематической деятельности по формированию человека, разрабатывающая методы измерения биологических функций с целью управления педагогическим процессом

Қолданбалы және интеграцияланған ғылымдар

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Принцип фундаментального исследования — знание как таковое; максимально объективная, рациональная репрезентация реальности. инструментально-эффективное знание о фрагменте реальности, предназначенное для решения конкретной практической задачи