• logo
  • shakarim
    u n i v e r s i t y
Білім беру бағдарламалары
6B01406 - Дене шынықтыру және спорт / Спорт және рекреация менеджері
B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді

Кіріспе
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті КЕАҚ жаратылыстану-математика факультетінің «Дене шынықтыру және спорт» кафедрасы 6В01406 Дене шынықтыру және спорт / Спорт және демалыс менеджері білім беру бағдарламасы бойынша мамандарды дайындайды. Бұл білім беру бағдарламасы өңірдегі еңбек нарығының қажеттіліктерін, жұмыс берушілердің пікірлерін, өмірдің басқа салаларында қолдану мүмкіндіктерін, нормативтік құжаттардың талаптарын және оқу процесін ұйымдастырудың негізгі құжаттарының бірін ескере отырып әзірленді. 6В01406 Дене шынықтыру және спорт / Спорт және демалыс бөлімінің меңгерушісі білім беру бағдарламасының айрықша белгілері мен мүмкіндіктері, бірегейлігі:  Облыста жоғары педагогикалық білімі бар мамандарға сұраныс;  Мемлекеттік тапсырыс бойынша білім алып, мамандығы бойынша жұмысқа орналасқан түлектердің үлесі 90% құрайды.  жеткілікті тыныштық деңгейі; ғылыми дәрежелері мен атақтары бар штаттық оқытушылар құрамының үлесі 50% құрайды.  Оқыту сабақтарында мұғалімдердің оқытудың инновациялық әдістерін қолдануы  Спорттық құрал-жабдықтармен және инвентарлармен жабдықталған спорт ғимараттарының болуы  Мамандық бойынша ақпараттық-кітапхана қоры толық, барлық пәндер оқу, оқу, әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен қамтамасыз етілген.  Резидент емес студенттерді жатақханамен қамтамасыз ету Білім беру бағдарламасы 6В01406 Дене шынықтыру және спорт / Спорт және демалыс менеджері студентке бизнесті басқару және салалардағы заманауи менеджмент туралы түсінік береді. Білім беру бағдарламасының мамандануы бизнесті басқару, коммерцияда, өндірісте, қызмет көрсету саласында және т.б. менеджмент үшін кадрларды дайындауға мүмкіндік береді. Білім беру бағдарламасы қолданбалы экономикалық білім негізінде студенттің зияткерлік қабілеттерін, жеке табысы мен көшбасшылық қасиеттерін, ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 205 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 27 кредитін игеруі, 8 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Мақсаты
Білім беру және оқу-жаттығу процесі жүйесінде, ұйымдастыру мен оқытудың инновациялық әдістерін пайдалануға қабілетті, дене шынықтыру және спорт саласының құзіретті педагог-кәсіби маманын және қазіргі заман талабына сай денсаулықты арттыру мақсатында спорттық нысандары мен ғимараттарының қызметін ұйымдастыру, қоғаммен байланыс және әлеуметтану стандартының жоғары кәсіби білімін игерген, халықтың әртүрлі топтары үшін рекреациялық қызметтерді ұйымдастыра алатын құзіретті кәсіби жетекші маман даярлау.
Түлектің біліктілік сипаттамасы
  • Берілетін дәреже / біліктілік
    6В01406 Дене шынықтыру және спорт / Спорт және рекреация менеджері
  • Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі
    Орта және арнайы білім беретін мекемелерде дене шынықтыру мұғалімі; Таңдап алған спорт түрінен жаттықтырушы; Кәсіп орындарында спорт инструкторы; Спорт түрлерінен төреші; Мемлекеттік ұйымдарда спорт жұмыстарының жетекшісі; Спорт менеджер; Емдік дене тәрбиесінің инструкторы; Бұқараның денсаулығын арттыру жұмыстарын ұйымдастырушы; Ғылыми зерттеу саласының қызметкері; Емдік сауықтыру саласының қызметкері;
  • СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі
    6
  • Кәсіби қызмет саласы
    - дене шынықтыру мұғалімі; ғылыми мекемелер мен орта мектептер мен орта кәсіптік білім беру мекемелері; мемлекеттік органдарда; қызмет саласындағы әр түрлі формасындағы ұйымдар (жеке меншік); мемлекеттік сипаттағы кәсіпорындар мен мекемелер; білім беру ұйымдарындағы лауазымды адамдар; білім беру ұйымдарының әдіскері; педагогикалық ғылымдар саласындағы маман, ғылыми мекемелерде; - дене шынықтыру және спорт саласында жетекшілік қызмет; спорт мектептерінде, арнайы денесаулықты жақсарту ұйымдарында менеджер; спорт мерекелерін ұйымдастырушы-әдіскер; демалыс орындарында, су бассейндерінде, спорт саласынан мемлекеттік органдарда жетекші; сауықтыру қызметі; кәсіби спорт менеджері; спорт ғимараттары мен спорттық-сауықтыру іс-шараларын басқару, спорт нысандарының қызметін ұйымдастыру, қоғаммен байланыс, халықтың әртүрлі топтары үшін демалыс және анимация, әлеуметтану бөлімінің менеджері
  • Кәсіби қызмет нысаны
    орта мектептер мен орта кәсіптік білім беру мекемелері; ғылыми -зерттеу мекемелері; мемлекеттік білім беру органдары; өз жұмысында дене шынықтыру мен сауықтыру формалары мен әдістерін қолданатын әр түрлі меншік формасындағы ұйымдар. - сауықтыру мекемелері; әр түрлі дегейдегі спорт мерекелерінде; спорт мектептерінде, су базаларында; спорт және дене шынықтыру мемлекеттік мекемелерінде; спорт және аула клубтарында; денсаулықты жақсарту және қалпына келтіру орталықтарында; кәсіби спорт базаларында; саяхат клубтарында.
  • Кәсіби қызмет түрлері
    Мектепте дене шынықтыруды оқытуда қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды қолдану; педагогикалық ғылымдар саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу; жалпы білім беру ұйымдарында ғылыми-педагогикалық іс-шараларды жүргізу; бағдарламалық қамтамасыз ету мен компьютерлік технологияларды қолдану; ұйымдастыру-басқару; әлеуметтік-педагогикалық; оқыту және білім беру. - Денсаулықты арттыру және спорт саласының заманауй технологияларын игеру; мемлекеттік мекемелердегі спорт жұмыстарын басқару, жетекшілік ету; ұлт денсаулығын жақсартудың тың жолдарын іске асыру; әр деңгейдегі спорт мерекелеріне жетекшілік ету, ұйымдастыр; спорт, аула және саяхат клубтарына жетекшілік ету; еліміздегі кәсіби спорттың деңгейін көтеру; ұлтымызды дене шынықтыру және спорт шараларымен толық қамтуға ұмтылу.
Құзыреттіліктерді дамытуға арналған оқыту модульдерінің картасы
Модуль 1. Қоғамдық және гуманитарлық білім негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білім, коммуникативтік іскерліктер, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану аспектілерді ашады.

2 Модуль. Кадрларды психологиялық-педагогикалық және әдістемелік даярлау

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдану мәселелерін оқуды қамтиды.

3 Модуль. Зерттеу жұмысының теориясы мен практикасы

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модульде дене шынықтыру және спорт саласының ғылыми ізденіс жұмыстарын ұйымдастыру, нәтежиелерді талдау, салыстыру және спорттың әлеуметтік қызметі, дәстүрлі емес спорт түрлерінің ерекшеліктері және қазіргі қоғамдағы алатын орындары мен ұйымдастыру әдстерін қарастырады. Нәтижесінде өндірістік іс-тәжірибеде атқарылған жұмыстарын бағалау, қарастырылған тақырып бойынша пікір білдіру, зерттелген материалдар бойынша қорытынды жасай білуге қол жеткізеді

4 Модуль. Спорттық дайындық теориясы мен әдістемесі

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша спорттық дайындықтың теориялық және әдістемелік деңгейі болып табылады. Мамандар спорттық дайындық модельдерін, спорттық дайындықтың принциптерін, әдістері мен технологияларын жобалау, оқу-жаттығу процесінде пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, спорттық дайындық пайымдауларды дәлелдеу, жаттығу үрдісінде өзіндік тәсілдерін құрау және жаңа мүмкіндіктер табу дағдыларын көрсетеді. Нәтижесінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қазіргі жағдайында спорттық дайындық үрдісін ұымдастыруда педагогика саласындағы негізгі білімдерін көрсетуге қол жеткізеді.

5 Модуль. Практикалық іс-әрекеттер

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Бұл модуль мамандықтың практикалық бөлімі болып табылады. Модульде ұлттық спорт түрлерінің, саяхат, гимнастика, жүзу, стол ойындарыны оқытудың әдістемелері мен спорттық ойындарды үйретудің әдістемелері оқытылады. Практика барысында дене шынықтырудың және спорт түрлерінен дайындықтарды ұйымдастыруда үйрету әдістерін толыққанды пайдаланады. Нәтежиесінде дене шынықтыру және спорт маманы спорт түрлерін өзі игергуімен қатар, міндетті түрде жас, жыныс және дене қасиеттерінің дайындық деңгейлерін ескере отырып білім алушымен оқу-үйрету үрдісін ұйымдастыра алады.

6 Модуль. Рекреациялық қозғалыс әрекеттері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Дене тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру барысында жаңартылған білім беру мен инклюзивті білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім алушылардың жас ерекшеліктері мен физиологиялық даму ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық үрдістерді адамзат баласының денсаулықтарын сақтау мен нығайтуды қамтамасыз етуге бағыттайды.

7 Модуль. Қоғамда жеке тұлғаны қалыптастыру негіздері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Модуль болашақ мұғалімдерге қажетті қосымша дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыратын пәндерді қамтиды. Осы модульді зерделеу кезінде білім алушылар оқытудың креативті әдістерін ішінара игеруге, заманауи технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеруге мүмкіндік алады.

8 Модуль. Спорттық бағыттардың түрлері

Модуль бойынша оқыту нәтижелері:

Мамандар спорттық дайындық модельдерін, спорттық дайындықтың принциптерін, әдістері мен технологияларын жобалау, оқу-жаттығу процесінде пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, спорттық дайындық пайымдауларды дәлелдеу, жаттығу үрдісінде өзіндік тәсілдерін құрау және жаңа мүмкіндіктер табу дағдыларын көрсетеді.